FAQ


Nie blokujemy portów. Wszystkie nasze routery bezpłatnie wypożyczone na czas trwania umowy mają uruchomioną usługę UPnP. Czyli automatyczne przekierowania portów na każde żądanie komputera i urządzeń.

Jeżeli testujesz prędkość musisz wiedzieć, że dla 100% pewności wymagane jest połączenie komputera kablem bezpośrednio z naszym urządzeniem zainstalowanym w lokalu. Należy pominąć wszystkie urządzenia po drodze typu: switch, router itp. Często inne urządzenia spowalniają pracę sieci. Szczególnie zwalnia połącznie i ogranicza je bezprzewodowa sieć domowa, która przy obecnych prędkościach łącz nie jest wstanie sprostać tak szybkiemu przesyłowi danych jaki odbywa sie po kablu.

Można sprawdzić prędkość na naszym serwerze testowym pod adresem test.kompex.pl,

aby sprawdzić jakie jest Twoje IP wystarczy wejść na stronę ip.kompex.pl.

Czas z synchronizowanym codziennie atomowym zegarem w Berlinie użyj: czas.kompex.pl   (komputer w prawym dolnym roku kliknij - zmień ustawienia daty i godziny - czas z internetu - ewentualnie zaawansowane).

Chcielibyśmy zwrócic uwagę na obecnie sprzedawane urządzenia klasy domowej typu switch, router bezprzewodowy. Minimalizacji ceny, produkcja w Chinach i sami producenci stwierdzić można, celowo projektują urządzenia tak aby zawodziły i psuły sie po okresie gwarancji. Naprawianie ich jest nie opłacalne, gdyż w cenie naprawy kupujemy nowy porodukt. Szczególnie zwracamy na to uwagę, gdyż większość z abonentów jest przekonanych że switch za 30 zł i router WiFi muszą działać latami i są niezawodne. Winy jak zwykle szukają u dostawcy internetu.
Informujemy iż sprzęt typu router, switch również mogą sie popsuć, działać niewłaściwie poprzez ograniczanie prędkości, zacinanie, spowalnianie, rozłączanie, brak dostępu itp.

ul.Szaflarska 62a
34-400 Nowy Targ
pn-pt 9:30-17.00 sob 9:30-13:00
+48 18 264-60-55,
+48 18 263-63-63
pn-pt 9:30-17.00 sob 9:30-13:00
zgłaszanie awarii poza pracą biura
+48 18 264-60-55, +48 18 263-63-63
8:00-21:00 święta 10:00-19:00
2154488
kompex
//